Jak kupować w salonie Bodylook.pl? Krok po kroku.
Poniżej znajdziesz szczegółowe informację w jaki sposób:
- Utworzyć konto w salonie internetowym
- Złożyć zamówienie w salonie internetowym
- Zapisać się na Newsletter
Regulamin salonu dostępny jest tutaj www.bodylook.pl/regulamin-zakupow-w-bodylook.pl-c_12.html
Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się z dużej litery (np. Sprzedawca, Sklep Internetowy, Usługa Elektroniczna) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w powyższym regulaminie Sklepu Internetowego.
1. Utworzenie Konta
1.1. W celu zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym należy na stronie internetowej Sklepu Internetowego w Formularzu Rejestracji podać następujące dane:
1.1.1. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię i nazwisko; adres (miasto; kod pocztowy; ulica; numer domu/lokalu); adres poczty elektronicznej oraz hasło. (wymagane dane oznaczona się znakiem „*”).
1.2. Następnie należy zaakceptować Regulamin. Akceptację Regulaminu należy potwierdzić poprzez odhaczenie stosownego check-boxa informującego o akceptacji Regulaminu (zawiera on także link do Regulaminu).
1.3. Następnie należy kliknąć pole „Zarejestruj” i w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym.
2. Złożenie Zamówienia
2.1. Klient wybiera interesujący go Produkt poprzez kliknięcie na nazwę lub zdjęcie Produktu widocznego na stronie Sklepu Internetowego.
2.2. Klient zostaje następnie przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się opis wybranego Produktu, oraz jego cena. W zależności od Produktu Klient ma również możliwość wyboru rozmiaru i koloru. Jeżeli Klient chce kontynuować składanie Zamówienia powinien kliknąć pole „Dodaj do koszyka”.
2.3. W tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia i Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której:
2.3.1 Klient jest informowany o jednostkowej oraz łącznej cenie wybranych Produktów.
2.3.2. Klient ma możliwość modyfikacji składanego Zamówienia (np. zmiana ilości lub usunięcie Produktów) oraz dodania nowych Produktów poprzez kliknięcie pola „Wróć do zakupów”.
2.3.3. Klient wybiera sposób dostawy oraz płatności i jest jednocześnie informowany o ich koszcie.
2.3.4. Klient ma możliwość wpisania kodu rabatowego.
2.4. Następnie należy kliknąć pole „Do kasy” i Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego podzielonej na trzy sekcje – dla Klientów posiadających Konto; dla takich, którzy go nie posiadają oraz dla takich, którzy chcą złożyć Zamówienie bez tworzenia Konta.
2.4.1. Klient, który posiada Konto podaje swój adres poczty elektronicznej i hasło do Konta oraz klika pole „Zaloguj”, a następnie pole „Do kasy”.
2.4.2. Klient, który nie posiada Konta klika pole „Załóż nowe konto”, a następnie postępuje zgodnie z procedurą tworzenia Konta.
2.4.3. Klient, który chce złożyć Zamówienie bez tworzenia Konta klika pole „Zakupy bez rejestracji”, podaje następujące dane: mię i nazwisko; adres (miasto; kod pocztowy; ulica; numer domu/lokalu); adres poczty elektronicznej. Następnie klika pole „Dalej”.
2.5. Następnie Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której Klient ma możliwość zmiany adresu dostawy, dodania uwag do Zamówienia oraz na której znajduje się podsumowanie składanego Zamówienia, tj.
2.5.1. Określenie przedmiotu Zamówienia.
2.5.2. Jednostkowa oraz łączna cena wybranych Produktów, w tym kosztów dostawy oraz innych dodatkowych kosztów o ile takie występują.
2.5.3. Wybrany sposób dostawy oraz płatności.
2.5.4. Adres dostawy.
2.5.5. Ewentualne uwagi do Zamówienia.
2.6. Następnie należy zaakceptować Regulamin. Akceptację Regulaminu należy potwierdzić poprzez odhaczenie stosownego check-boxa informującego o akceptacji Regulaminu (zawiera on także link do Regulaminu).
2.7. Następnie należy kliknąć przycisk „Zatwierdź”, po czym Klient zostaje przekierowany na stronę Sklepu Internetowego, na której znajduje się informacja, że Zamówienie zostało złożone – w tym momencie zostaje złożone Zamówienie w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza zamówienia.
2.7.1. Tak złożone Zamówienie wiąże Klienta jeżeli Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie.
3. Newsletter
3.1. Celem zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter należy w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego lub w trakcie składania Zamówienia wyrazić chęć otrzymywania Newslettera poprzez podanie adresu poczty elektronicznej, na który Newsletter ma być przesyłany, a następnie kliknąć pole „Dalej”, po czym Usługobiorca otrzyma na podany adres poczty elektronicznej link do procesu weryfikującego żądanie dodania adresu do listy dystrybucyjnej Newslettera. Należy kliknąć na nadesłany link i w tym momencie zostaje zawarta umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej Newsletter. Zgoda na otrzymywanie Newslettera może zostać cofnięta w każdej chwili.
4. Informacje dodatkowe
4.1. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:
4.1.1. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Zatwierdź” w pkt. 2.7. Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez kliknięcie pola „Edytuj” i/lub zmianie danej pozycji w podsumowaniu składanego Zamówienia.
4.1.2. Weryfikacji lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy (Sprzedawcy) na adres salon@bodylook.pl.
4.1.3. Usługobiorca ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie korzystając z opcji w ramach Konta.
4.2. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę (Sprzedawcę) drugiej stronie treści zawieranej umowy:
4.2.1. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu umowy.
4.2.2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje na dwa sposoby:
4.2.2.1. przez wysłanie Usługobiorcy na podany adres e-mail treści zawieranej umowy.
4.2.2.2. przez wydrukowanie i przekazanie Usługobiorcy dowodu zakupu.
Jeżeli wolisz dokonać zamówienia e-mailowo lub potrzebujesz naszej porady napisz na adres: salon@bodylook.pl lub zadzwoń do nas: 508 081 089. Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.