Darmowy zwrot do 30 dni*
* Dotyczy zamówień powyżej 299,00 zł i klientów zarejestrowanych w BODYLOOK Friends Club
DARMOWY ZWROT
Skorzystaj teraz z darmowego zwrotu dla zamówień powyżej 299,00 zł. Darmowy zwrot jest przywilejem klientów zarejestrowanych w BODYLOOK Friends Club, dlatego konieczna jest rejestracja w programie, aby skorzystać z tej formy zwrotu.
Darmowy zwrot odbywa się przez Punkt Odbioru DHL (Żabka, Inmedio, Lidl i wiele innych) lub kuriera DHL i możesz go zgłosić przez specjalną podstronę Darmowy zwrot w BODYLOOK lub w zakładce Moje zwroty w koncie klienta po zalogowaniu. Jeżeli Twoje zamówienie kwalifikuje się do darmowego zwrotu zostanie wygenerowana etykieta DHL, którą wykorzystasz do odesłania paczki.
Najczęściej zadawane pytania:
- Jak zarejestrować się w BODYLOOK Friends Club?
Wieczorem w dzień wysyłki Twojego zamówienia zostało wysłane zaproszenie e-mailowe do programu. Rejestracja we Friends Club trwa 30 sekund.
- Twoje zamówienie nie kwalifikuje się do darmowego zwrotu?
Jeżeli Twoje zamówienie ma poniżej 299,00 zł - zgłoś zwrot, aby wskazać dane do zwrotu środków oraz ułatwić sobie oraz nam procedurę zwrotu.
- Moje zamówienie ma wartość ponad 299,00 zł - jak zarejestrować się w BODYLOOK Friends Club?
System umożliwi Ci rejestrację podczas zgłaszania zwrotu i automatycznie utworzy konto we Friends Club, dzięki czemu skorzystasz z darmowego zwrotu.
- Czy mogę skorzystać z darmowego zwrotu bez rejestracji?
Nie, warunkiem koniecznym jest przystąpienie do programu.
- Jestem w BODYLOOK Friends Club, ale moje zamówienie nie przekracza 299,00 zł - czy zgłoszę darmowy zwrot?
Nie, darmowy zwrot dotyczy tylko zamówień powyżej kwoty 299,00 zł.
Niezależnie od możliwości zgłoszenia darmowego zwrotu możesz również skorzystać z poniższej instrukcji i odesłać zamówienie nadając paczkę na własny koszt.
ZWROT TOWARU - PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- W BODYLOOK dajemy Ci możliwość zwrotu produktu w ciągu 30 dni - warunkiem koniecznym jest odesłanie odstąpienia wraz z produktem nie później niż 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
- Będziemy wdzięczni za podanie powodu zwrotu, ponieważ to da nam ważne informacje i wskazówki, jak tworzyć naszą ofertę.
- Procedura zwrotu pieniędzy trwa do 14 dni od momentu przyjęcia przesyłki przez magazyn.
Jak zwrócić towar?
- Prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy przez e-mail lub korzystając z gotowego formularza załączonego do paczki. Wzór przykładowego formularza zwrotu towaru możesz pobrać z naszej strony: "Druk zwrotu towaru" (ściągnij, format .pdf) Prosimy o wskazanie od razu, jeżeli posiadasz, numeru rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy dla zamówień realizowanych za pobraniem lub przelewem tradycyjnym – ułatwi to i przyspieszy całą procedurę zwrotu. Dziękujemy!
- Wraz z oświadczeniem lub niezwłocznie po jego przesłaniu, nie później jednak, niż w terminie trzydziestu dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, odeślij do nas towar.
- Oświadczenie oraz towar możesz przesłać na nasz adres:
BODYLOOK premium lingerie
ul. Kopanina 54/56
60-105 Poznań
lub samo oświadczenie na adres: salon@bodylook.pl, a towar na wskazany powyżej adres.
POBIERZ FORMULARZ ZWROTU
Dotyczy zamówień odsyłanych na własny koszt.
Z doświadczenia wiemy, że doskonale do odesłania produktów sprawdza się karton, w którym w pierwotnie przyszła do Ciebie przesyłka - zaoszczędzi Tobie to czasu w poszukiwaniu odpowiednio dużego opakowania. Karton jest przystosowany do odsyłki produktów, jeżeli jednak nie posiadasz już tego opakowania to ze spokojem możesz wybrać inne.
Ponosisz bezpośredni koszt wysyłki zwrotnej (odesłania towaru do nas).
Ważne:
- Będziemy wdzięczni za zwrot towaru nie noszącego żadnych śladów użytkowania oraz posiadającego wszystkie metki – ułatwi nam to dalszą sprzedaż takiego towaru. Pamiętaj, że zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Prosimy w miarę możliwości również o dołączenie paragonu lub faktury – ułatwi nam to szybszą obsługę zwrotu.
- Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki i szybkość jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Paczka pocztowa - priorytetowa lub ekonomiczna". Nie rekomendujemy odsyłania produktów "Listem poleconym" w kopercie bąbelkowej, ponieważ nie gwarantuje ona odpowiedniego zabezpieczenia dla produktu podczas transportu.
- Odsyłając paczkę na adres siedziby firmy automatycznie wydłużasz czas zwrotu, ponieważ Twoja paczka zostanie przekazana pod powyższy adres bez jej otwarcia. Zachęcamy do odsyłania zwrotów na powyższy adres.
Skontaktuj się z nami w sprawie zwrotu.